|
Напрям діяльності
|
Нормативно-правові
документи
|
|
Діловодство
в закладі дошкільної освіти
|
Національний
стандарт ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система
організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» (наказ ДП «Український
науково-дослідний i навчальний центр проблем стандартизації,
сертифікації та якості» від 01.07.2020 № 144)
|
|
Правила організації
діловодства та архівного зберігання документів у державних органах,
органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах
і організаціях (наказ
Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5)
|
|
Примірна інструкція з діловодства у закладах дошкільної освіти (наказ МОН 09.05.2025 № 711
|
|
Діяльність
закладу дошкільної освіти
|
Положення продеякі типи організації освітньої діяльності закладів
дошкільної освіти (постанова КМУ від 07.07.2025 № 818)
|
|
Положення проочну (денну) форму здобуття дошкільної освіти (наказ МОН від 21.05.2025 №747)
|
|
Положення про мережеву форму здобуття дошкільної освіти (наказ МОН від 21.05.2025 №746)
|
|
Положення про сімейну (домашню) форму здобуття дошкільної освіти (наказ МОН від 28.05.2025 №786)
|
|
Положення про форму здобуття дошкільної освіти – педагогічний патронаж(наказ МОН від 23.06.2025 №895)
|
|
Положення про дистанційну форму здобуття дошкільної освіти (наказ МОН від 26.06.2025 №926)
|
|
Професійний стандарт
«Вихователь дошкільної освіти» (наказ Міністерства економіки України від
19.10.2021 № 755-21)
|
|
Методичні
рекомендації щодо впровадження професійного стандарту «Вихователь закладу
дошкільної освіти» (лист МОН від 20.12.2022 № 1⁄15511-22)
|
|
Планування
роботи закладу дошкільної освіти на рік (лист МОН від 07.07.2021
№ 1/9-344)
|
|
Про рекомендації для
працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні
(лист МОН
від 02.04.2022 № 1/3845-22)
|
|
Рекомендації
щодо організації освітнього процесу в змішаному форматі за результатами
реалізації проєкту ЮНІСЕФ «Забезпечення безперервності навчання та розвитку
дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні» (лист МОН від
01.04.2024 № 6/329-24)
|
|
Організація
освітнього процесу
|
Особливості
організації, забезпечення та реалізації освітнього процесу (розділ ІІІ ЗУ «Про
освіту» від 08.01.2025 «4186-ІХ)
|
|
Методичні
рекомендації щодо комунікації з дітьми дошкільного віку з родин учасників
ООС/АТО, внутрішньо-переміщених осіб та організації взаємодії з їхніми
батьками (лист МОН від 12.12.2019 № 1/9-766)
|
|
Про забезпечення
психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану
в Україні (лист МОН
від 29.03.2022 № 1/3737-22)
|
|
Про методичні
рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій» (лист МОН від 04.04.2022
№ 1/3872-22)
|
|
Зміст
освітньої роботи з дітьми
|
Базовий компонент
дошкільної освіти (наказ
МОН від 12.01.2021 № 33)
|
|
Щодо
методичних рекомендацій до оновленого Базового компонента дошкільної освіти
(лист МОН від 16.03.2021 № 1/9-148)
|
|
Щодо освітніх
програм у закладах дошкільної освіти (лист МОН від 09.12.2019 № 1/9-750)
|
|
Інклюзивна
освіта дітей
|
Методичні рекомендації щодо запровадження безбарєрності освітніх послуг у
закладах дошкільної освіти (лист МОН від 04.09.2024 № 6/688-24)
|
|
Положення про команду
психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами,
яка здобуває дошкільну освіту (наказ МОН України від 09.12.2024 № 1713)
|
|
Порядок організації
діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти (постанова КМУ 10.04.2019
№ 530)
|
|
Положення про асистента дитини з особливими освітніми потребами в закладі
дошкільної освіти (наказ МОН
від 20.03.2025 №474)
|
|
Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів
дошкільної освіти (постанова
КМУ від 04.04.2025 № 381)
|
|
Щодо організації дошкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами
(лист МОН
від 18.08.2025 №1/17201-25)
|
|
Щодо створення
інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти (лист МОН від 25.06.2020
№ 1/9-348)
|
|
Про методичні рекомендації
щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та
дошкільного віку (лист МОН
від 08.06.2022 № 4/1196-22)
|
|
Моніторинг
якості освіти
|
Порядок проведення
моніторингу якості освіти (наказ МОН від 16.01.2020 № 54)
|
|
Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи
забезпечення якості дошкільної освіти (наказ МОН
від 04.03.2025 № 407)
|
|
Щодо організації
медико-педагогічного контролю на заняттях з фізкультури в закладах дошкільної
освіти (лист МОН
від 12.12.2019 № 1/9-765)
|
|
Інструментарій
оцінювання готовності старших дошкільників до навчання в умовах
реформування української школи (лист МОН від 31.05.2023 № 1/7735-23)
|
|
Тарифікаційний
список педагогічних працівників
|
Типові штатні нормативи закладів дошкільної освіти (наказ МОН
від 12.06.2025 № 844)
|
|
Про робочий час та педагогчне навантаженн працівниківзакладів дошкільної
освіти (лист МОН
від 08.01.2025 № 1/416-25)
|
|
Про затвердження переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних знань
педагогічних працівників (постанова КМУ від 23.12.2015 №1109 (зі змінами)
|
|
Атестація
педагогічних працівників
|
Положення про атестацію
педагогічних працівників (наказ МОН від 09.09.2022 № 805)
|
|
Підвищення
кваліфікації педагогічних працівників
|
Порядок підвищення
кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників (постанова КМУ від 21.08.2019
№ 800 (зі змінами)
|
|
Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних
працівників щодо надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу
(наказ МОН
від 15.01.2025 № 46)
|
|
Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних
працівників щодо різних типів організації освітньої діяльності у сфері
дошкільної освіти (наказ МОН
від 15.01.2025 № 45)
|
|
Про затвердження типових програм підвищення кваліфікації педагогічних
працівників закладів дошкільної освіти щодо запобігання проявам насильства (наказ МОН від 30.09.2020
№ 1214)
|
|
Про затвердження
типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо
організації безпечного освітнього простору в закладі дошкільної освіти (наказ МОН від 22.05.2023
№ 619)
|
|
Про затвердження
типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів
дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти
«Плекання резилієнтності в закладі освіти» (наказ МОН від 25.07.2023 № 889)
|
|
Безпека
життєдіяльності
|
Щодо
організації роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки
життєдіяльності у закладах дошкільної освіти (лист МОН від 14.02.2019 № 1⁄11‑1491)
|
|
Методичні рекомендації
щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в
закладах дошкільної освіти з питань уникнення враження мінами,
вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження в
надзвичайних ситуаціях (лист МОН від 25.04.2022 № 1/4428‑22)
|
|
Про організацію
безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання
укриттів (лист МОН
від 20.06.2023 № 1/8820-23)
|